Se Emne
 Print Emne
Med Fred Skal Du Gå - [Danish]
Dare2think
www.dare2think.dk/images/articles/jonassblog.png


Lørdag den 14 Februar 2015 tog jeg på Helsemesse i Odense Congress Center.
Ikke fordi jeg skulle det, men fordi jeg ville det.

Billy Cook skulle blandt andet have show og kan godt lide at se ham i action. Han er ret cool.

Der var en del messe stande med alskens ting og sager. Nogle tilbød shamanistiske ting. Andre massage, nogle lavede clairvoyance, nogle igen kanaliseringer. Det var godt blandet, ganske som en sådan messe har at tilbyde.

Jeg havde nogle dage forinden stillet Universet nogle spørgsmål som jeg gerne ville have svar på.
Det jeg selv fik ind var at den jeg skulle gå til ikke var den jeg troede. Hvilket også viste sig at være rigtigt nok. Og hold nu kæft en oplevelse jeg fik mig! Er stadig helt høj på den flere dage senere.

Mine spørgsmål var hvad i alverden meningen med mit liv var. Hvad jeg skulle her. Skulle jeg virkelig vare sidde her i evig ventetid på alle mulige ting?
Var der en mening med jeg i drømme ofte blev ført tilbage til et specifikt menneske der havde været i mit liv?
Kan faktisk i skrivende stund ikke huske om det var alle mine spørgsmål netop fordi jeg har fået svar.

På messen turede jeg rundt en del gange. Fik en feel. Gearede ned. Droppede usikkerhed, da der også var nogle andre fysiske ting jeg måtte gå igennem.
For at tage på netop sådan en messe og være transkønnet, er lidt spændende, for der er en hel del intuitive mennesker, og hvad nu hvis de så min sjæl anderledes end jeg selv gør? Og ikke mindst så fysiske væsen.
Men jeg blev antaget som fyr hele tiden og endda over 20 år yngre end jeg er :D
Det lod til at overraske dem jeg snakkede med omkring alder at de havde svært ved at tro på jeg faktisk er 42. Men det er ok, for har jo selv det problem.
Min fødselsattest siger dog født: 1972. Så 42 er jeg, selvom alt stritter imod. :D

Jeg kom til at snakke med en af standholderne. En dame der kanaliserede de Opstegne Mestre.
Det var bare snak. Ikke direkte kanalisering. Og selv der ramte hun spot on på nogle ting. samt at jeg mærkede en energi ved min side som jeg så senere fandt ud af hvem var.

For jeg skulle lige på tur rundt igen for så at ende ved hende igen og modtage den endelige kanalisering. For det var helt klart hende der skulle gøre det og helt klart ikke hende jeg troede det ville være :)

Først skulle jeg trække et kort. Som pudsigt nok havde alt i sig som vi netop havde snakket om inden jeg faktisk bookede en tid ved hende.
Det synes vi begge var ret morsomt :)

Der blev forklaret at det jeg igennem en årerække har "set" er folk ved at være klar til at høre. For jeg har igennem en årerække fulgt en del "historier" som ikke egentlig gav den store mening og dog alligevel gav de meget mening. Men når jeg prøvede at skrive dem ned, så blev det aldrig til noget, ej heller hvis jeg forsøgte at fortælle det til folk. Historierne fortsætte og er der stadig.
Men igennem det opstigningsarbejde menneskeheden har arbejdet med i nogle år nu, er disse ved at være klar til at høre noget mere "deroppe fra".

Det kom også ind at jeg er videbegærlig. Men det kommer nu ikke som nogen overraskelse. Jeg elsker viden og elsker især at lære og vide mere! Jeg er sjældent tilfreds :)

Igennem 1½ år, nok lidt mere har jeg "set jeg skal ud og holde foredrag. Noget en nær veninde har sagt til mig i årevis.
Synes når jeg har forsøgt at give ud til folket at jeg er parat til disse foredrag, så er den ligesom ikke helt blevet fanget. Har så på det seneste antaget at måske er det simpelthen ikke de rigtige folk jeg har haft fat i!

Jeg skal skrive bøger. Igen noget en veninde har ytret i mange år til mig. Har altid skrevet og har altid gerne ville skrive. Men de senere år er jeg mødt med skrive blokering og det er ikke blevet til meget mere end disse "småting" der kan findes her på siden. Historierne har jeg ikke kunne skrive, men kan nu sammenføje at det nok ikke var en blokering, men nærmere fordi det jeg fik ind af historier, ikke var noget man var klar til at høre igen.

Indholdet i bøgerne vil blive kanaliseringer (blandt andet) som er fået igennem automatskrift.
Et emne jeg sidste år forsøgte mig med, men blev stoppet af mit eget ego. Jeg sad og tvivlede fordi hvordan kunne jeg vide hvad var mig og hvad var dem?

Her til blev der så nævnt min manglende jordforbindelse. Jeg flyver en del rundt og har altid gjort det. Jordforbindelse og jeg er ikke to ting der normalt høre sammen.
Men denne dame var rigtig god til at forklare hvad der faktisk mentes med min manglende jordforbindelse.
Jeg tænkter for meget i fortid og fremtid, fremfor bare at være i nuet. Det og jeg har alt for travlt i mit hoved.

Dem jeg skal kanalisere. Der blev sagt at det ikke er vigtigt med hvilke navne de har. Nogle vil sige dem, andre er det ikke så vigtigt. Hos dem alle er det budskabet der er vigtigst.
Mit ego stritter dog noget imod her, fordi vi her på jorden har en genkendelse i navne. Det er sådan vi gør med alt.
Et træ er et træ. En bil får en navn som fx Bertha. Børn får navne. Voksne har navne. Alt har et navn for genkendelse.
Ergo synes jeg at også i en kanalisering at navne ville være vigtigt, fordi skulle kanalen komme igen, kan man genkende personen og det gør også at man her på jorden, kan danne sig et forhold - et bekendtskab og genkendelse af kanalen. Men vi får se hvad der sker om de giver navne eller ej :)

Damen så også min sjæl. Kaldte mig en alien. Hvilket skam også er rigtigt nok. Men igen - hvem har nogensinde sagt at sjælen kommer fra jorden? Så er vi alle jo i og for sig aliens ikk www.dare2think.dk/images/smiley/wink15.gif Medmindre vi faktisk kommer herfra jorden, så er man vel en jordling? ....

Den der med automatskriften.
Her for nogle uger siden sad jeg og tænkte tilbage til da min storebror og jeg var børn.
Vi med vores Mor så en fantastisk film. Viljen til mirakler. At jeg tænkte tilbage til den, gjorde jeg kom i tanke om en dokumentar vi også så da vi var børn. Dog kan jeg ikke huske hvad den hedder.
Men den handlede om autisme så vidt jeg husker.
Specifikt en dreng og dennes forældre.
Drengen var indelukket via sin autisme og forældrene ville gerne have en form for kontakt med ham. (Er ikke 100% det var autisme)
Forældrene fik lært en teknik der stadig bruges i dag. (det er mange år siden min bror og jeg var børn!)
At "låne" hed det.
Man låner den andens energi til fx at skrive, eller tale.
I dokumentaren fulgte man hvordan forældrene og barnet lærte teknikken. Barnet lærte dette og kunne ytre sig ved at skrive med forældrene energi.

Som jeg husker det, ligger man en hånd på den der skal kommunikere og giver slip på sig selv således at den der har behovet for at låne energien har frit lejde til at ytre sig.

Du vil måske rynke brynene lidt. Men den er altså god nok. Det er en teknik der eksistere.

Jeg husker at jeg forsøgte dette med min bror sådan at han kunne skrive bedre.
Min storebror er spastisk lammet!
Om det egentlig virkede dengang aner jeg ikke. Men ved at min bror lærte nok til at han som voksen blev blandt andet kunstmaler!
Det kan være den teknik eller bare de generelle øvelser jeg havde med ham, hvor jeg plantede en blyant i hans hånd og sagde: Skriv.

Men det jeg vil frem til her, var at jeg tror jeg med vilje blev ført tilbage til netop dette minde, fordi det netop er sådan automatskrift udføres.
Man låner sin vilje videre til en anden.
Det betyder ikke at du ikke mister din vilje. Overhovedet ikke. Den vil du hele tiden have. Det betyder at du låner din vilje videre til den der har behovet for at ytre sig.

Så jeg kan jo kun konkludere at det eneste der gør jeg ikke helt har fået øvelsen med automatskrift er min tvivl. Mit ego der holder mig tilbage. Her må jeg jo så lære at stole på at dem der vil låne min vilje ikke vil mig noget ondt og at jeg hele tiden ville kunne stoppe www.dare2think.dk/images/smiley/loving.gif

Damen jeg var ved hedder Rita. Du kan tjekke hendes hjemmeside her: Crisma.dk
Skulle du falde over hende, så lad dine tvivl stå et øjeblik og få et besøg af hende eller tag hen til hende.
Tjek hendes hjemmeside for nærmere info!
Signature
Happy Thoughts from Dare2thinK
Share This Post:
Facebook Google Tweet This
 
Web

Share This Thread
Social Sharing: Facebook Google Tweet This
Facebook Like:


Hop til Forum: