Se Emne
 Print Emne
All That Singing [Danish Write]
Dare2think
www.dare2think.dk/images/news_cats/allthatsingingdec2015.jpg


Jeg går i disse dage (uger) og oplever noget meget sært.
Det er så sært at selv jeg ikke kan finde en logisk forklaring på det. Hvilket siger en del, især de af jer der kender mig rigtig godt. Jeg kan somreglen finde en logisk forklaring på en del.
Men denne, der står jeg faktisk af.
Jeg står tilbage med forvirrede følelser omkring det, og ved faktisk ikke helt hvordan jeg skal håndtere det? Eller jo og så alligevel nej.
Yderligere tænker jeg om det faktisk kunne være en smittefare? Man skal jo passe meget på i disse tider. (Som er altid)
Det kunne jo faktisk gå hen og blive meget farligt. Især hvis det smitter!
Åh Gud hvad nu hvis dette er starten på en noget større? Globalt måske endda? Går jorden under? Eller over?

Hvad oplevede jeg så?
Jow ser du. Jeg var på vej hjem fra rema1000 en dag for nogle uger siden. Halvvejs hjem høre jeg de særeste lyde?
Turde næsten ikke vende mig om. Ville gerne, men tænkte de mest sikre var at lade være!
De sære lyde kom tættere og tættere på.. Naturligvis følte jeg en hel del uro. Igen for sæt nu det smittede?
Lydende passerede mig. Jeg fortsætte min gang, omend langsommere og lettere forstenet. Det har nok set noget akavet ud. Men jeg kom hjem i sikkerhed - Troede jeg...

For kort efter gentager det sig. Ikke helt de samme lyde. Men stadig samme idé bag lød det til. Det er sgu lidt svært at forklare faktisk.
Så sker det en gang til og derfor jeg nu skriver dette! Tror i skal passe på derude! For der sker virkelig sære ting ude i verden. Eller måske er det kun stadig her i Odense?

Det må i jo lige fortælle mig om også i, oplever sære lyde...

Første oplevelse var:
1 mand der kom cyklende forbi og sang af hjertes frie lyst!
2 kvinde, der gik og nynnede højtlydt
3 mand der sang frit fra hjertet
Ingen af disse tre havde høretelefoner i. De sang bare fordi det virkede til de havde lyst.
Man skal jo passe på sig selv i disse tider. For sæt nu sådan noget smitter og man selv føler glæde og ender med at gå og skråle for vildt på gader og stræder...

Stay happy out there! And keep singing! Blink
Signature
Happy Thoughts from Dare2thinK
Share This Post:
Facebook Google Tweet This
 
Web

Share This Thread
Social Sharing: Facebook Google Tweet This
Facebook Like:


Hop til Forum: