Se Emne
 Print Emne
Ting der ikke er en god idé!
Dare2think
www.dare2think.dk/images/photoalbum/album_42/1000x500purplewindowwashing_002.jpg


Ting der ikke er en god idé!

Vaske vinduer i blæsevejr!
Vaske vinduer når det er mørkt, dog har det en fordel at man ikke kan se helligdagene.
Prøve at sætte sin vandslange til ude i badeværelset. Normalt ville dette være en god idé. Hvis ikke det var fordi pakningen hoppede af da man i den anden ende af lejligheden trykkede på sprøjtehåndtaget.
Når man så stormer tilbage for at slukke for vandet, ryger sprøjtehåndtaget af, vel og mærket inden man fik slukket for vandet.
Nå jaja, jeg kunne da også bare vaske gulv jo begge steder.

Da man så med en masse gaffatape får det nogenlunde til at virke, er det nu så mørkt at man alligevel intet kan se. Det er både praktisk og så ikke alligevel.
Ideen med vandslangen var at så kunne man da lige spule alle de forbandede due lorte væk fra vinduet. Det virkede også på det større som fint hoppede op mod mit ansigt. Ikke nedad som tyngdekraften ellers burde få dem til.

Skiftede nu til gummistøvler, gummihandsker og maske for ansigtet.

Spule spule spule og stadig ingen funktion MEN SÅ, kunne man jo tage sit dyre nye rengørings udstyr i brug, som jo netop nemt og bekvemt burde hjælpe.

Skrubbe ting til vægge og gulve af leifheit (Alt er leifheit herefter) Med smart klik stang, som både kan drejes og forlænges og forkortes. Mega smart!!!

Og skrubbet det gjorde jeg. Men da jeg har vinduet i en vandret vinkel (For ikke at få vand mm på mig) kan jeg jo så ikke se hvad jeg laver. Smart udstyr eller ej.

Oh well. Så er der jo kun en vej. Den gammeldags metode som hedder skrubbesvamp, klud og diverse.

Må dog konkludere at vinduesvaskeren var faktisk bedre end den gamle og larmede mindre henover vinduet.
Jeg kan godt anbefale leifheits systemer. Absolut. Men tænk lige over om ikke bare en skuresvamp er hurtigere og billigere i drift.




.
Signature
Happy Thoughts from Dare2thinK
Share This Post:
Facebook Google Tweet This
 
Web

Share This Thread
Social Sharing: Facebook Google Tweet This
Facebook Like:


Hop til Forum: